søndag 18. januar 2009

På tide med et innlegg



Lenge siden sist. Treningen går sånn passelig, det er ikke så lett å få til gode løpeturer i vinternorge, men litt blir det da.
Helt siden 2004 har jeg ført treningsdagbok, de første årene i hjemmelaget regneark, deretter på STÅ-PÅ. Den har mye god funksjonalitet, men trenger en oppfrisking for å si det mildt. Når den i tillegg var litt ustabil i våres og jeg mistet en måned med treningsdata uten å få svar fra eierne var det slutt på tålmodigheten og jeg gikk over til notepad :-D
Men for et par måneder siden fant jeg tilfeldigvis funbeat via ultraschmultra sin blogg. Den er strålende(!), så nå er jeg i gang der, og importerer alle mine gamle data dit også.
Har til og med fått en RSS-feed her på Blogger, så om jeg er sløv med bloggingen kan man i det minste se at jeg trener ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å se at det står til liv! ;-)

Sylf.

Anonym sa...

Hello min Norske vän!
Minns du oss från VM?
Åsa och Georg från Sverige.
Vi har massor av bilder fån tävlingen.
Kom förbi och titta.
Mvh
Familjen Hällstorp

Jon Harald Berge sa...

Hei :-D

Jeg husker dere godt! Mange fine bilder på sidene deres, det tar lang tid å laste ned alt sammen :-)
Håper det går bra med treningen og at vi sees i Italia. Kanskje jeg tar en tur til Skövde også, har ikke helt bestemt meg.

Hilsen Jon Harald

Jon Harald Berge sa...

Og hei Sylf!
Godt du følger med ;-)

Anonym sa...

Japp många bilder blir det :-)
Åsa laddar för Italien och då är målet om allt klaffar över 20 mil.
Men innan dess skall hon tävla i Bodybuilding mm.
Hoppas vi ses i Skövde.


Lite filmer från VM (finns bland de övriga)
Ha de t gött.
Mvh
Fam Hällstorp