lørdag 16. mai 2009

Langtur i marka


Flott tur rundt Glitre i dag! Bildet er fra kaffestoppen nedenfor damkrona til Glitre. Luksus med kaffe og brødskiver. Kjekt med caddy.

Fra treningsdagboka:

Löpning - Långpass
4 t 49 min 58 sek

Super trening til Kristins Runde! Ulevann-rundt Glitre-Garsjø-Eggevollen-Storsteinsfjell. Kjente leggen litt ned fra Ulevann, men det gikk over. Veldig fin tur! Gordon hadde kløv med kaffe og niste. Tiden inkluderer alle stopp og 12min. kaffepause. Løp ca. 6min/km i terrenget og 5min/km på vegene. God fart.

50,98 km
05:41 min/km
10,55 km/h

4 kommentarer:

Gammel'n sa...

Bra å se at du er i gang med langturer igjen. Sikkeret lurt å spare leggen for asfaltløping en periode.

Jon Harald Berge sa...

Ja, blir nesten bare skauen nå frem til Kristins Runde. På tirsdag starter Sturlas markakarusell, håper jeg tåler den også.
Om fjorten dager er det 50km i Drammen, har ikke helt bestemt meg om jeg skal sjanse på det eller ta en ny runde rundt Glitre.

Gammel'n sa...

Jeg "stjal" bildet av Gordon og brukte det i forbindelse av lansering av utmerkelsen "årets ultraløper" som skal utdeles første gang etter 2009-sesongen.
http://www.kondis.no/Ultra/index.php?aid=82947&k=ultra%2Fultra&mid=

Jon Harald Berge sa...

Helt i orden, ble litt forvirret med det samme jeg så artikkelen :-D